Уредник, наш сајт

Уредник, наш сајт


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Наша веб локација је највећи британски бренд дигиталне историје у Видео он Деманд -у, подцастима, друштвеним медијима и на вебу. Његова веб страница, Наша веб локација, прима 1 милион сесија месечно широм света.

Наша веб локација је део Литтле Дот Студиос, једне од најбрже растућих медијских компанија следеће генерације на свету. Брендови дигиталне историје Литтле Дот Студиос Тимелине и Абсолуте Хистори већ генеришу више од милион јединствених прегледа видеа дневно, а Тимелине прикупља 2 милиона претплатника само на ИоуТубе -у.

Тражимо уредника који ће надгледати уреднички учинак и раст наше веб странице. Ово је разноврсна виша улога, при чему уредник управља писцима секција и уредницима у историјским уводницима, играма и на путовањима, заједно са осигуравањем промоције других производа наше веб локације у чланцима, друштвеним медијима и е -пошти.

  • Са седиштем у: Схоредитцх, Лондон (укључујући флексибилне радне аранжмане)
  • Извјештава: Генерални директор, наша страница
  • Тип уговора: Особље, пуно радно време
  • Плата: На основу искуства

Кључне одговорности

  • Управљање тимом и уредничким резултатима за нашу веб страницу кроз историју, путовања и игре
  • Допринесите укупном тону гласа бренда и одржавајте га у уредничким и друштвеним медијима
  • Надгледајте производњу садржаја за нашу веб локацију, укључујући фотографије и описе производа
  • Управљајте производњом билтена и (уз маркетинг) надгледајте распоред и копирање за промоцију е -поште и друштвених медија
  • Испуните циљеве публике за нашу веб локацију, претплату на е -пошту и друштвене медије које је поставио тим вишег менаџмента
  • Управљајте слободним и продукцијским буџетом за писане уредничке и сликовне слике
  • Будите кључни актер наше веб локације у другим могућностима објављивања, попут књига

Обавезни атрибути

  • Дугогодишње искуство на издавачкој веб страници великих потрошача
  • Искусни менаџер који је способан да ради на сопствену иницијативу
  • Стручњак за дигитално издаваштво - угодно уређивање дигиталних медија као и писана реч
  • Добро разумевање трендова дигиталног издаваштва на веб страницама и друштвеним медијима
  • Познаваоци СЕО -а и способни да практичне одлуке заснивају на аналитици
  • Познавање ВордПресс -а или сличног система за управљање садржајем на стручном нивоу
  • Практично познавање информационе архитектуре и корисничког искуства
  • Искуство у управљању мрежом писаца и уредника
  • Одличне вештине усмене и писане комуникације
  • Предузетнички - способност да се види прилика и изврши да се брзо искористи

Пожељно искуство

  • Разумевање наслеђа и сродних образовних сектора
  • Кратко искуство развојног тима / агенције за нове карактеристике производа
  • Иако ћемо прегледати пријаве из различитих сектора, с обзиром на тему, предност има хуманистичка или стручна спрема, посебно у историји

Како се пријавити

Молимо вас да пошаљете
ПДФ ЦВ
Укључите своју доступност/период обавештења ако је применљиво

Пошаљите на [заштићено е -поштом] са „Уређивачем историје“ у предмету.

Не прихватамо поднеске од компанија за претрагу или регрутера.
ввв.литгледотстудиос.цом/РецруитментПривациНотице

Жао нам је што нажалост нећемо моћи да понудимо повратне информације о неуспелим пријавама.

Посвећени смо изградњи разнолике и инклузивне радне снаге на свим нивоима студија Литтле Дот Студиос, као и пословном и радном окружењу које охрабрује и цени све гласове. Наше особље је темељ Литтле Дот -а, а ми смо посвећени томе да сваки запослени, а посебно они из недовољно заступљених група, доживе Литтле Дот као инклузивно радно место. Литтле Дот Студиос који би желели активно да охрабре кандидате свих профила и демографских категорија да се пријаве.


ББЦ Невс

ББЦ Невс је оперативно пословно одељење [1] Британске радиодифузне корпорације (ББЦ) одговорно за прикупљање и емитовање вести и актуелности. Ово одељење је највећа светска информативна организација и генерише око 120 сати радијског и телевизијског програма сваки дан, као и извештавање на мрежи. [2] [3] Услуга одржава 50 иностраних бироа са више од 250 дописника широм света. [4] Фран Унсвортх је директор вијести и актуелности од јануара 2018. [5] [6]

Годишњи буџет одељења прелази 350 милиона фунти и има 3.500 запослених, од којих су 2.000 новинари. [2] Домаће, глобалне и онлајн дивизије ББЦ Невс -а смештене су у највећој редакцији уживо у Европи, у Броадцастинг Хоусе -у у центру Лондона. Парламентарно извештавање се производи и емитује из студија у Лондону. Преко ББЦ Енглисх Регионс, ББЦ такође има регионалне центре широм Енглеске и националне информативне центре у Северној Ирској, Шкотској и Велсу. Све нације и енглеске регије производе властите локалне информативне емисије и друге актуелне и спортске програме.

2017. ББЦ Индиа забрањено је на период од 5 година да покрива све националне паркове и светишта у Индији. [7] Након што је Офцом 4. фебруара 2021. одузео дозволу за телевизијско емитовање ЦГТН -у у Великој Британији, [8] Кина је забранила емитовање ББЦ Невс -а у Кини. [9]

ББЦ је квази-аутономна корпорација овлашћена Краљевском повељом, чинећи је оперативно независном од владе, која нема овлашћења да именује или разрешава њеног генералног директора и захтева од ње да непристрасно извештава. Међутим, као и сви главни медији, оптужени су за политичку пристрасност из читавог политичког спектра, како у Уједињеном Краљевству, тако и у иностранству.


22 Историјска часописа који плаћају писце

Историјски часописи привлаче тржишно место само зато што су то људи широке јавности не сви су заинтересовани за историјске вести и догађаје. Док ова чињеница чини се да би се отежало проваљивање у ову врсту публикације, управо је супротно. С ограниченим бројем писаца историје који се боре за слободне позиције у овој арени, ово вам знатно олакшава задатак ако сте нови писац историје који тражи посао за писање.

Ево двадесет два историјска часописа за читање и представљање.

Белешка: Овде можете пронаћи још више часописа који плаћају писце — у преко 20 ниша —.

Плати: 10 центи

Часопис Ренаиссанце покрива разне теме везане за ренесансу, касне и#8216 средњи период ’ и чланке о историји. Позивају слободњаке да поднесу чланке до 2.000 речи и плате 10 центи по објављеној речи. Писци могу очекивати исплату отприлике 3 недеље након објављивања.

Имајте на уму да ова публикација прихвата нежељени материјал, али прво питајте како бисте били сигурни да одабрана тема већ није додељена.

Плати: Неодређено

Часопис Америцан Спирит фокусира се на рану америчку историју, генеалогију, очување историје, историју жена и образовање из грађанства. Воле потенцијалне хонорарце да уреднику представе идеје и дужину предложеног чланка. О плаћању ће се расправљати након представљања.

Ова публикација преферира писце да приликом постављања упита доставе неколико својих претходно објављених радова.

Плати: Неодређено

Археолошки часопис посвећен је објављивању наратива о људској прошлости са свих страна света. Такође пружа увид у почетак и крај култура. Ова публикација подстиче писце да своје идеје о чланцима представе уреднику путем е -поште, а о плаћању ће бити речи.

Магазин Археологија очекује да њихови слободњаци имају значајно знање о одабраној теми, па истакните своју квалификацију (за писање свог дела) приликом постављања упита.

Плати: Неодређено

Цанада Хистори објављује чланке који осветљавају различита искуства и сложене ликове који су временом обликовали Канаду. Они охрабрују слободњаке да подносе чланке дужине између 600 и 3.000 речи.

О плаћању се расправља након представљања часописа, а врши се након објављивања. Овај часопис има јаке, директне смернице на својој страници, па прочитајте све ово пре него што одлучите да ли ваш рад одговара њиховом опису.

Рани амерички живот покрива све везано за историју, архитектуру, антиквитете, студијске занате и путовања. Њихов позив за подношење радова је за чланке од 700 до 2.500 речи. Они плаћају 500 долара за представе нових писаца. Вешти и искусни писци могу зарадити више.

Плаћање се врши након објављивања, а фотографије су такође добродошле.

Плати: Неодређено

Добри стари дани посвећени су објављивању стварних прича о људима који су живели и одрасли између 1935-1960. Више воле чланке између 300 и 1.000 речи. Гоод Олд Даис очекује од вас да своје идеје изнесете путем е -поште или поште, а о плаћању се преговара по подношењу.

Ова публикација има посебне теме резервисане за хонорарце, па се пре писања упознајте са њиховом веб локацијом и смерницама.

Плати: 8 центи по речи

Часопис Хистори покрива широк спектар тема повезаних са одређеним феноменом, догађајима, биткама, ратовима и биографијама. Очекују да ће чланци имати између 400 и 2.500 речи. Они плаћају 8 центи по објављеној речи, а уплата се врши 60 дана након објављивања броја.

Ова публикација подстиче потенцијалне слободњаке да их питају пре него што напишу било шта.

Ранге Магазине је читана и поштована публикација која покрива питања за која се зна да угрожавају Запад. Они воле да чланци имају између 500 и 2.000 речи. Они плаћају до 400 долара по чланку – након објављивања.

Магазин Ранге захтева од писаца да доставе фотографије са својим копијама, зато имајте на уму ово. Више детаља о овом аспекту можете пронаћи на њиховој веб страници.

Плати: 25 центи по речи

Истински Запад фокусира се на снимање историје америчке границе, путем књижевне фантастике. Њихов позив за подношење радова је за чланке од 450 до 1500 речи. Ова публикација очекује од писаца да изнесу своје идеје путем е -поште или телефона. Плаћају 25 центи по речи – након објављивања.

Напомињемо да овај часопис користи специфичан начин слања чланака и упита. За детаљан опис погледајте њихову веб локацију.

Историја Западне Пенсилваније је угледна публикација која се фокусира на оригиналну анализу актуелних и историјских догађаја. Они више воле да чланци са дугометражним садржајима буду између 3.000 и 4.000 речи.

Часопис за историју Западне Пенсилваније позива писце да изнесу своје идеје путем е -поште. Они плаћају паушалну таксу од 250 УСД#8211 након објављивања.

Плати: Неодређено

Часопис Хистори Тодаи покрива широк спектар тема везаних за историју. Они воле да сваки комад понуди ауторитативан и занимљив поглед на историјску тему. Очекује се да ће чланци имати између 600 и 2.200 речи.

О плаћању се преговара након објављивања часописа. Ова публикација садржи три врсте чланака, па проверите њихову веб локацију на којој бисте волели да радите.

Мицхиган Хистори је дуготрајна публикација, пласирана на тржиште читаоцима који воле да читају о живописној прошлости Мицхигана. Позивају потенцијалне слободњаке да предају рукописе или чланке, који не садрже више од 2.500 речи.

Идеје за чланке треба слати путем е -поште. Они плаћају између 150 и 400 долара по чланку – након објављивања.

Плати: Неодређено

Часопис Други светски рат објављује материјале везане за доба Другог светског рата. Они такође покривају чланке о америчком грађанском рату, америчкој историји и још много тога. Не постоји одређени број речи, али се од слободњака тражи да путем е -поште изнесу своје идеје како би добили наручени чланак.

О плаћању се преговара након објављивања часописа. Имајте на уму да већину радова ове публикације покривају писци особља, па темељито истражите пре постављања упита.

Навал Хистори Магазине је читана публикација посвећена Поморској историји у САД-у, од битака до догађаја. Очекују да чланци не буду дужи од 3.000 речи и воле да потенцијални писци изнесу своје идеје путем е -поште.

Навал Хистори плаћа до 150 УСД на 1.000 речи – након објављивања. На њиховом сајту постоје строги квалификатори, упућени потенцијалним фриленсерима, па их пажљиво проучите пре него што напишете било шта.

Вартиме Магазине је аустралијски историјски часопис који се фокусира на аустралијско искуство рата. Не постоји одређени број речи за чланке, али они воле да писци представе или пошаљу своје идеје уреднику како би добили наручени чланак.

Ова публикација плаћа 300 УСД за 1.000 ријечи, а плаћање се врши након објављивања.

Часопис Пеннсилваниа Херитаге Магазине посвећен је осветљавању богате културе и наслеђа државе Пеннсилваниа. Чланци не смеју имати више од 3.500 речи и очекују да своје идеје и чланке пошаљете уреднику.

Плаћање између 250 и 500 УСД врши се након објављивања. Пеннсилваниа Херитаге има посебан глас, па би се слободњаци требали упознати с овим прије него што напишу своје дјело.

Плати: 40 центи по речи

Магазин Нев Мекицо настоји да својим посетиоцима створи свест о државном мултикултурном наслеђу, клими и јединствености животне средине. Не постоји одређени број речи, али се писци охрабрују да своје идеје и синопсис представе часопису.

Плаћање се преговара приликом подношења, а врши се по прихватању. На сајту постоје густе и детаљне смернице, па их прочитајте пре него што објавите овај часопис.

Плати: Неодређено

Часопис Трацес је читана публикација која покрива чланке везане за биографије, имиграције, породично и културно наслеђе, укључујући историју Индијане. Позивају потенцијалне слободњаке да доставе чланке од 600 до 4.000 речи.

Идеје треба слати путем е -поште. Плаћање се договара и врши након објављивања.

Плати: Неодређено

Гатеваи Магазине је широко дистрибуирана публикација посвећена културним, историјским, друштвеним и политичким питањима Ст. Лоуис-а и Миссоури-а. Очекују да есеји не буду дужи од 2.500 речи.

Изнесите своје идеје путем е -поште. Плаћање је по договору. Њихове поставке за поднеске наведене су на њиховој веб локацији, па их погледајте.

Плати: 10 центи по речи

Цоунтри Цоннецтион се фокусира на садржај о историји, природи, животној средини, наслеђу, путовањима и уметности Онтарија. Воле да примају чланке од 1.000 до 1.500 речи.

Прво пренесите своје идеје у часопис пре писања. Они плаћају 10 центи по речи у року од 90 дана од објављивања, али имајте на уму да су теме и теме за будућа издања наведене на њиховој веб локацији. То значи да писци морају унапред планирати своје чланке.

Часопис Сојоурнс је читано и широко дистрибуирано издање посвећено излагању природне и културне историје спектакуларних земаља у Колораду. Више воле да потенцијални хонорарци своје идеје прво представе часопису и добију наруџбу за рад. Плаћају између 500 и 1.200 долара по чланку.

Имајте на уму да они имају опсежне смернице за подношење на својој веб локацији, па се упознајте са овим пре постављања упита. Фотографије и уметничка дела су такође добродошли.

Плати: Неодређено

Наш државни магазин је дугогодишња публикација која објављује информације о историји, местима, култури и људима Северне Каролине. Њихов позив за подношење радова је за чланке чија је просечна дужина 1.500 речи. Писци су позвани да пре писања изнесу своје идеје у часопис.


Како тестирамо и оцењујемо производе

Том'с Хардваре је познат по својим референтним тестирањима. Сваки производ који прегледамо подвргавамо ригорозном сету мјерљивих тестова заснованих на комбинацији домаћих, Том-ових мјерних података само за хардвер и референтних стандарда у индустрији, гдје је то примјењиво.

Од маја 2018. сви прегледи нових производа оцењени су на скали од 1 до 5, при чему је 5 најбољих. Сваки производ може такође добити значку Избора уредника, која га означава као најбољег у својој ниши. Оцене значе следеће:

5 = Практично савршено
4.5= Супериор
4 = Потпуно вреди
3.5 = Врло добро
3 = Вреди размислити
2.5= Мех
2= Не вреди новца
1.5= Купите за непријатеља
1= Ужасно не успева
0.5= Смешно је лоше


Наша историја

Након што је викенд празника рада провео код куће пишући шифру на свом личном рачунару, оснивач еБаи -а Пиерре Омидиар покреће АуцтионВеб, веб локацију "посвећену окупљању купаца и продаваца на поштеном и отвореном тржишту".

Пиерре'с#Сале Фирст Сале

Канађанин Марк Фрасер купио је први предмет који је оснивач еБаи -а Пиерре Омидиар 1995. године пописао на веб локацији - сломљени ласерски показивач.

Пез Диспенсер Мит

Кружи прича да је Пиерре створио еБаи како би својој жени помогао у прикупљању дозатора за слаткише Пез. Касније се открило да је прича измишљена.

Наш први запослени

Пиерре запошљава запосленика број 1, Цхриса Агарпао-а, како би помогао у координацији брзо растућих компанија на мрежи. Преко двадесет година касније, Цхрис је и даље запослен на еБаи -у.

Продата роба вредна 7,2 милиона долара

Укупна вредност робе продате на АуцтионВебу достиже 7,2 милиона долара.

Извор фотографије: Нетвортх Нет Вортх

Наш први председник

Пиерре напушта свој свакодневни посао како би се са пуним радним временом посветио својој иновативној аукцијској веб страници и поставља Јеффа Сколла за предсједника.

Октобар

Наша прва канцеларија

Пиерре и Јефф изнајмљују мали апартман (#250) на Авенији Хамилтон 1025 у Сан Јосеу, Калифорнија, у ономе што је сада познато као зграда 6 (музика) у садашњем кампусу еБаи.

Беание Бабиес Цразе

Беание Бабиес, линија умиљатих плишаних животиња Ти Варнера, олујају свет. Само на еБаи -у се продаје 500 милиона долара, што представља више од 6% нашег укупног обима.

КВАРТАЛ 2

Представљене повратне информације продавца

Представљамо Феедбацк Форум, омогућавајући нашим члановима да оцијене своје трансакције и створе виртуалну заједницу отворености и повјерења.

Милионита продата ставка

Продајемо милионити артикал! Биг Бирд играчка у кутији из ПБС-ове улице Сесаме.

Септембар

ЕБаи је рођен

АуцтионВеб је званично преименован у еБаи.

Фебруара

Извор фотографије: Цхристопхе Ланглоис

Мег Вхитман придружује се еБаи -у

Пословни лидер Мег Вхитман придружује се као председник и извршни директор.

Мој еБаи

Покретање „Ми еБаи -а“ прилагођава искуство еБаи -а.

Извор фотографије: Цинциннати Енкуирер

Једна од првих аквизиција

Правимо рану аквизицију, додајући Јумп Инц. и његову интернетску трговачку страницу за особе, Уп4Сале.

Септембар

ЕБаи постаје јаван

Након успешне почетне јавне понуде (ИПО) у септембру, листамо акције на НАСДАК -у под симболом ЕБАИ. Очекује се да ће се трговати за 18 долара, наше акције су разбиле очекивања и достигле 53,50 долара у само једном дану.

Децембра

Основана еБаи фондација

Фондација еБаи постаје прва корпоративна фондација која је обдарена деоницама пре ИПО-а. Од тада је дала преко 30 милиона долара непрофитним организацијама широм света.

Престанак рада на сајту и научене лекције

Дана 10. јуна 1999. године страница се спушта. Средином ноћи, извршна директорка Мег Вхитман окупља више од 50 инжењера са еБаи -а и СунМицросистемс -а како би решили проблем. Мање од 20 сати касније од почетка прекида, еБаи је поново отворен и отворен за пословање.

Глобално проширење

Покрећемо веб локације у Немачкој, Аустралији и Великој Британији. Од данас је еБаи доступан у 180 земаља.

Јануара

ЕБаи Оффице се проширује

Настављамо да растемо у САД -у и широм света! У Сан Јосе -у, компанија се усељава у додатне зграде у нашем садашњем седишту, тада познатом као еБаи Парк.

Април

Представљамо еБаи Моторс

Покрећемо еБаи Моторс, интернетско тржиште аутомобила. 2006. еБаи Моторс је продао своје 2 -милионито путничко возило.

Извор фотографије: Јим “Грифф” Гриффитх

Отварање еБаи универзитета

Одржавамо први курс на еБаи универзитету, учећи кориснике како да постану мајстори продавци. Формат се показао као велики успех, а часови еБаи универзитета и данас се нуде широм света.

Халф.цом се придружује еБаи -у

Најављујемо да ћемо купити Халф.цом, што ће вам олакшати него икада продају ваших филмова, музике, књига и игара на мрежи.

Новембра

Извор фотографије: Тхе Гуардиан

Представљамо „Купи одмах“

Представљамо нову функцију са фиксном ценом, „Купи одмах“, која корисницима омогућава да одмах купе артикл по одређеној цени.

ЕБаи АПИ

Наш први апликацијски интерфејс за програмирање (АПИ) је активан. Сада програмери широм света могу искористити моћ еБаи -а изградњом сопствених прилагођених интерфејса са јединственом функционалношћу.

КВАРТАЛ 2

На аукцији врло стари Леви'с

Најстарији познати пар Леви'с -а продаје се на еБаи -у за више од 46.000 долара компанији Леви Страусс & амп Цо., што чини модну историју.

Представљамо еБаи продавнице

еБаи Сторес, нови мрежни каталог излога, покреће се као начин да људи имају своја прилагођена онлајн предузећа за само неколико долара месечно.

КВАРТАЛ 3

Јет се продаје за милионе

Авион Гулфстреам продаје се за 4,9 милиона долара, постављајући нови рекорд цена за еБаи.

Септембар

Аукција за Америку

Откривамо Аукцију за Америку, омогућавајући више од 100.000 корисника да прикупе преко 10 милиона долара за жртве 11. септембра и њихове породице. До данас је наш програм Гивинг Воркс подржао преко 30.000 добротворних организација.

Извор фотографије: СФ Гате. Фотографија: Сусан Голдман, Блоомберг Невс.

Први еБаи уживо! Цонференце

Анахеим, Калифорнија домаћин је првог еБаи Ливе -а! Конференција, која окупља продавце, купце, новинаре, програмере и љубитеље свега еБаи-а за дане учења и умрежавања испуњене акцијама.

ЕБаи купује ПаиПал

Купујемо ПаиПал, уједињујући највеће тржиште на вебу и иновативни систем за сигурно и без муке плаћање. Бити део еБаи Инц. више од једне деценије омогућио је ПаиПал -у снажан раст и глобалну лидерску позицију у дигиталном плаћању. Заједно, снажна синергија ПаиПал -а и еБаи -а годинама користи оба предузећа. ПаиПал је издвојен 13 година касније у независну компанију у јулу 2015.


Садржај

Оснивачки и новинарски корени Едит

Нација основана је јула 1865. године у улици Нассау 130 („Новински ред“) на Менхетну. Његово оснивање поклопило се са затварањем аболиционистичких новина Тхе Либератор, такође 1865. године, након што је Тринаести амандман на Устав Сједињених Држава укинуо ропство, група аболициониста, предвођена архитектом Фредерицком Лав Олмстедом, желела је да оснује нови недељни политички часопис. Едвин Лавренце Годкин, који је већ неко вријеме размишљао о покретању таквог часописа, сложио се с тим и постао први уредник часописа Нација. [7] Венделл Пхиллипс Гаррисон, син Ослободилац 'уредник/издавач Виллиам Ллоид Гаррисон, био је књижевни уредник од 1865. до 1906. године.

Његов оснивач је био Јосепх Х. Рицхардс, уредник је Годкин, имигрант из Ирске који је раније радио као дописник Лондона Дневне вести и Тхе Нев Иорк Тимес. [8] [9] Годкин је настојао да установи оно што је један симпатични коментатор касније окарактерисао као "орган мишљења окарактерисан својим изрицањем по ширини и промишљању, орган који треба да се идентификује са узроцима и који треба да пружи своју подршку странкама првенствено као представник ових узрока “. [10]

У свом "проспекту за оснивање" часопис је написао да ће публикација имати "седам главних циљева", од којих ће први бити "расправа о темама дана, а пре свега о правним, економским и уставним питањима, са већом тачношћу и умереније него што се сада може наћи у дневној штампи. " [11] Нација обећао да „неће бити орган ниједне странке, секте или тела“, већ „да ће се озбиљно потрудити да расправу о политичким и друштвеним питањима доведе до заиста критичког духа и да води рат против порока насиља, претеривања и лажног представљања чиме је толико политичког писања данашњег дана покварено “. [11]

У првој години излажења једно од редовних издања часописа било је то Југ какав јесте, депеше са обиласка ратом захваћене регије Јохна Рицхарда Деннетта, недавно дипломираног студента Харварда и ветерана Порт Роиал Екперимента. Деннетт је интервјуисао ветеране Конфедерације, ослобођене робове, агенте Завода за слободу и обичне људе које је срео поред пута. Чланци, будући да су прикупљени као књига, похваљени су Тхе Нев Иорк Тимес као „примери мајсторског новинарства“. [ потребан цитат ]

Међу узроцима које је публикација подржала у својим најранијим данима била је реформа државне службе - премештање основе државног запошљавања са система политичког покровитељства на професионалну бирократију засновану на меритократији. [10] Нација такође је био заокупљен поновним успостављањем здраве националне валуте у годинама након Америчког грађанског рата, тврдећи да је стабилна валута неопходна за обнављање економске стабилности нације. [12] У блиској вези са овим било је залагање ове публикације за укидање заштитних тарифа у корист нижих цена робе широке потрошње повезане са системом слободне трговине. [13]

Часопис ће остати у Невспапер Ров -у 90 година.

Од књижевног додатка 1880 -их до 1930 -их појачивач Нев Деал Едит

1881. купио је новински писац који је постао барон железнице Хенри Виллард Нација и претворио га у недељни књижевни додатак за своје дневне новине Нев Иорк Евенинг Пост. Канцеларије часописа пресељене су у Евенинг Пост са седиштем на 210 Бродвеју. Тхе Нев Иорк Евенинг Пост касније ће се претворити у таблоид, Нев Иорк Пост, поподневни таблоид оријентисан налево, под власницом Доротхи Сцхифф од 1939. до 1976. Од тада је то конзервативни таблоид у власништву Руперта Мурдоцха, док Нација постао познат по својој левичарској идеологији. [14]

Године 1900, син Хенрија Вилларда, Освалд Гаррисон Виллард, наследио је часопис и Евенинг Пост, а касније продао 1918. Након тога је прерадио Нација у публикацију о актуелностима и дала јој антикласичну либералну оријентацију. Освалд Виллард је поздравио Нев Деал и подржао национализацију индустрије - преокренувши тако значење "либерализма" као оснивача Нација би разумео израз, од веровања у мању и ограниченију владу до уверења у већу и мање ограничену владу. [15] [16] Виллард је часопис продао 1935. Маурице Вертхеим, нови власник, продао га је 1937. Фреди Кирцхвеи, која је била уредница од 1933. до 1955. године.

Скоро сваки уредник Нација од Виллардовог времена до 1970 -их гледано је због "субверзивних" активности и веза. [17] Када је недуго затим Алберт Јаи Ноцк објавио колумну у којој критикује Самуела Гомперса и синдикате због умешаности у ратну машинерију Првог светског рата, Нација је накратко суспендован из поште Сједињених Држава. [18]

Током 1930 -их, Нација показао одушевљену подршку Франклину Д. Роосевелту и Нев Деалу. [9]

Други светски рат и рани хладни рат Едит

Финансијски проблеми часописа у раним 1940 -им навели су Кирцхвеи да прода своје индивидуално власништво над часописом 1943. године, стварајући непрофитну организацију Натион Ассоциатес, од новца генерисаног регрутовањем спонзора. Ова организација је такође била одговорна за академске послове, укључујући спровођење истраживања и организовање конференција, које су биле део ране историје часописа. Натион Ассоциатес је постао одговоран за рад и објављивање часописа на непрофитној основи, а Кирцхвеи је био и председник Натион Ассоциатес и уредник часописа Нација. [19]

Пре напада на Пеарл Харбор, Нација више пута позивао Сједињене Државе да уђу у Други светски рат како би се одупрле фашизму, а након што су САД ушле у рат, публикација је подржала америчке ратне напоре. [20] Такође је подржао употребу атомске бомбе на Хирошими. [20]

Током касних 1940 -их и поново почетком 1950 -их, Кирцхвеи (касније Цареи МцВиллиамс) је разговарао о спајању Нова република 'с Мицхаел Страигхт. Два часописа су у то време била веома слична - оба су била лево од центра, Нација даље лево од ТНР оба су имала тираж око 100.000, мада ТНР био је нешто већи и обојица су изгубили новац. Сматрало се да би се два часописа могла ујединити и направити најмоћнији часопис мишљења. Нова публикација би се звала Нација и нова република. Кирцхвеи је највише оклевао, а оба покушаја спајања нису успела. Два часописа ће касније кренути веома различитим путевима: Нација постигао већи тираж, и Нова република померио више удесно. [21]

1950 -их, Нација био нападнут као „прокомунистички“ због залагања за растерећење према Совјетском Савезу [22] и критике макартизма. [9] Један од писаца часописа, Лоуис Фисцхер, касније је поднео оставку на часопис, тврдећи Нација инострано извештавање Русије било је превише просовјетско. [22] Упркос томе, Диана Триллинг је истакла да је Кирцхвеи дозвољавала антисовјетским писцима, попут ње, да доприносе материјалу који критикује Русију у одељку о уметности часописа. [23]

Током макартизма (друга црвена застрашивања), Нација била забрањена у неколико школских библиотека у Нев Иорку и Неварку [24], а библиотекарка из Бартлесвиллеа, Оклахома, Рутх Бровн, отпуштена је с посла 1950. године, након што се грађански одбор жалио да је дала простор за полице Нација. [24]

Године 1955. Георге Ц. Кирстеин је заменио Кирцхваиа као власника часописа. [25] Јамес Ј. Сторров Јр. је часопис купио од Кирстеина 1965. [26]

Током 1950 -их, Паул Блансхард, бивши помоћни уредник, био је на функцији Нација специјални дописник из Узбекистана. Његово најпознатије писање био је низ чланака који нападају Католичку цркву у Америци као опасну, моћну и недемократску институцију.

1970 -их до 2020. Уређивање

У јуну 1979. Нација издавач Хамилтон Фисх и тадашњи уредник Вицтор Наваски преселили су недељник на 72 Фифтх Авенуе, на Менхетну. У јуну 1998. периодично издање морало је да се пресели како би се направило мјесто за развој кондоминијума. Канцеларије у Нација се сада налазе на 33 Ирвинг Плаце -у, у Менхетну, у четврти Грамерци.

1977. група коју је организовао Хамилтон Фисх В купила је часопис од породице Сторров. [27] 1985. продао га је Артхуру Л. Цартеру, који је стекао богатство као партнер оснивач Цартер, Берлинд, Потома & амп Веилл.

1991. године Нација тужио Министарство одбране због ограничавања слободе говора ограничавањем покривености Заливског рата на медијске базе. Међутим, проблем је откривен као спорно Натион Магазине против Министарства одбране Сједињених Држава, јер се рат завршио прије него што је случај саслушан.

Године 1995. Вицтор Наваски је купио часопис, а 1996. постао је издавач. 1995. Катрина ванден Хеувел наследила је Наваскија на месту уредника Нација, [28] и 2005. године, као издавач.

У 2015, Нација прославила је своју 150. годишњицу документарним филмом награђене Оскаре редитељке Барбаре Коппле, специјалним издањем од 268 страница [29] са уметничким делима и списима из архиве, те новим есејима честих сарадника попут Ерица Фонера, Ноама Цхомског, ЕЛ Доцторов-а , Тони Моррисон, Ребецца Солнит и Вивиан Горницк историју часописа у целој књизи од ДД Гуттенплана (која Књижевни додатак Тимес под називом "љубавна и слављеничка афера") догађаји широм земље и поново покренута веб страница. У почаст да Нација, објављен у годишњици, председник Барацк Обама је рекао:

У ери тренутних циклуса вести од 140 карактера и рефлексног праћења партијске линије, невероватно је помислити на 150-годишњу историју Нација. То је више од часописа-то је лончић идеја насталих у доба еманципације, ублажене кроз депресију и рат и покрет за грађанска права, а брушене као оштре и релевантне као и увек у доба технолошких и економских промена које одузимају дах. Кроз све, Нација је показао ту велику америчку традицију проширивања наше моралне маште, изазивања снажног неслагања и једноставно узимања времена да се изнова размисли о изазовима наше земље. Да се ​​слажем са свиме што је написано у било ком броју часописа, то би само значило да не радите свој посао. Али, било да се залажете за правичан успех за запослене Американце, или за једнакост за све Американце, охрабрујуће је знати да америчка институција посвећена провокативној, аргументованој дебати и размишљању у потрази за тим идеалима може и даље напредовати.

Дана 14. јануара 2016. Нација је за председника подржао сенатора Вермонта Бернија Сандерса. У свом образложењу уредници часописа Нација тврдили да "Берние Сандерс и његове присталице савијају лук историје ка правди. Њихова побуна, могућност и сан који с поносом подржавамо." [30]

15. јуна 2019. Хеувел је одступио са места уредника Д. Д. Гуттенплана, главног уредника, који је заузео њено место. [31]

Дана 2. марта 2020. Нација поново је за председника подржао сенатора Вермонта Бернија Сандерса. У свом образложењу уредници часописа Нација тврдио: „Док се налазимо на шарци историје - генерацији позваној на задатак да откупи своју демократију и обнови нашу републику - нико се не мора запитати за шта се залаже Берни Сандерс.“ [32]

Број штампаних огласних страница опао је за 5% од 2009. до 2010. године, док је дигитално оглашавање порасло 32,8% од 2009. до 2010. [33] Оглашавање чини 10% укупног прихода часописа, док тираж износи 60%. [6] Нација изгубио је новац током све осим три или четири године рада, а делимично га подржава група од више од 30.000 донатора званих Натион Ассоциатес, који донирају средства периодичном часопису изнад и изнад њихових годишњих претплата. Овај програм чини 30% укупног прихода часописа. Годишње крстарење такође генерише 200.000 долара за часопис. [6] Од краја 2012. програм Натион Ассоциатес се зове Натион Буилдерс. [34]

Од свог настанка, Нација објавио је значајна дела америчке поезије, [35] [36] укључујући дела Харта Крејна, Ели Сиегел, Елизабетх Бисхоп и Адриенне Рицх [35], као и В.С. Мервин, Пабло Неруда, Денисе Левертов и Дерек Валцотт. [36]

Магазин је 2018. године објавио песму Андерс Царлсон-Вее под насловом "Хов-То" која је написана гласом бескућника и користила се црним народним језиком. То је довело до критика писаца попут Роксане Геј јер је Царлсон-Вее бела. Нација Две уреднице поезије, Степхание Бурт и Цармен Гименез Смитх, упутиле су извињење због објављивања песме, прве такве радње коју је часопис икада предузео. [35] И само извињење је постало предмет критике. Песник и Нација колумнисткиња Катха Поллитт која је извињење назвала „лаком“ и упоредила га са писмом написаним из „кампа за преваспитање“. [35] Грејс Шулман, Нација уредник поезије од 1971. до 2006. године, написао је да извињење представља узнемирујуће одступање од традиционално широког схватања часописа о слободи уметности. [36]


Одељци вести додани у последњих неколико година

Кад помислимо на двадесете, помислимо на Флапперс, Валл Стреет Црасх и још много тога, али 20 -те су биле и рођење модерне музике са независним издавачким кућама, Тхе Грамопхоне, Гровтх комерцијалног радија. . Крајем 20 -их филмови који су говорили дозволили су филмске верзије бродвејских мјузикала који музику доносе широј публици.


Садржај

У садашњој инкарнацији, Нова република је недвосмислено лево и често је критичан према демократском естаблишменту и снажно се залаже за универзалну здравствену заштиту. Ин Амерички конзервативац, Телли Давидсон је написао да "његова љубавна писма Берние Броу и миленијумским марксистичким покретима и напади на Хиллари и демократски естаблишмент с лијева, умјесто с десна, враћају сјећања на његове изразито радикалне дане у 30 -им и" 40 -их година ". [9] [ прекомерна тежина? - дискутовати ] У мају 2019. године објавио је округли сто о социјализму на којем су три од четири прилога била повољна, док је власник и главни уредник, Вин МцЦормацк, написао више одбацивања. [10] У фебруару 2019, писац особља Алек Схепхард написао је да "нема политичког смисла стављати препреке на хипотетичке политике, што умањује ентузијазам бирача. Ни прагматизам се не сматра законодавним аргументом". [11] У јуну 2019., писац штаба Алек Пареене написао је: "Све време, демократски лидери настављају да воде кампању и управљају са скврченог, одбрамбеног положаја чак и након што освоје власт. Они су купили централну идеолошку пропозицију, коју су продавали апаратчици и консултанти усклађени са конзервативним покретом, да је Америка непоправљива нација "десног центра" и да немају драгоцену стратегију или склоност да тај консензус помере лево-да се боре, другим речима, да промене национални консензус врсту активности која је некада схватано као „политика“. [12]

Ране године Едит

Нова република основали су Херберт Цроли, Валтер Липпманн и Валтер Веил путем финансијске подршке наследнице Доротхи Паине Вхитнеи и њеног супруга Вилларда Страитха, који су задржали већинско власништво. Први број часописа објављен је 7. новембра 1914. Политика часописа била је либерална и прогресивна и као таква се бавила суочавањем са великим променама које су донели реформски напори средње класе осмишљени да отклоне слабости у променљивој америчкој економији и друштву. Часопис се сматра важним у промени карактера либерализма у правцу владиног интервенционизма, како страног тако и домаћег. Најважнији од њих био је настанак САД -а као велике силе на међународној сцени. 1917. године ТНР позвао улазак Америке у Велики рат на страни савезника.

Једна од посљедица рата била је Руска револуција 1917. Током међуратних година часопис је генерално био позитиван у оцјени Совјетског Савеза и Јосифа Стаљина. Међутим, часопис је променио своју позицију након почетка Хладног рата 1947. године, а 1948. његов левичарски уредник Хенри А. Валлаце отишао је да се кандидује за председника на листи Прогрессиве. Након Валлацеа, часопис је кренуо према позицијама типичнијим за маинстреам амерички либерализам. Током педесетих година прошлог века, ова публикација је критиковала и совјетску спољну политику и домаћи антикомунизам, посебно макартизам. Током 1960 -их, часопис се противио Вијетнамском рату, али је често критиковао и нову левицу.

До касних 1960-их, часопис је имао извесну „касету као глас поново оснаженог либерализма“, по мишљењу коментатора Ерика Алтермана, који је критиковао политику часописа с левице. Тај је омот, написао је Алтерман, "можда најбоље илустрован када је полетни, млади председник Кеннеди снимљен како се укрцава на Аир Форце Оне како држи копију." [13]

Власништво над Перецом и евентуално уредништво, 1974–1979 Уређивање

У марту 1974. часопис је за 380.000 долара [13] купио Мартин Перетз, предавач на Универзитету Харвард, [14] од Гилберта А. Харрисона. [13] Перетз је био ветеран Нове љевице, али је прекинуо покрет због своје подршке разним ослободилачким покретима Трећег свијета, посебно Палестинској ослободилачкој организацији. Харрисон је наставио уређивати часопис и очекивао да ће му Перетз омогућити да настави да води часопис три године. Међутим, до 1975., када се Перетз изнервирао због тога што су му властити чланци одбијени за објављивање, док је уливао новац у часопис да покрије његове губитке, отпустио је Харрисона. Већина особља, укључујући Валтера Пинцуса, Станлеи Карнов и Дорис Грумбацх, отпуштена је или је дала отказ, а замијенили су их недавно дипломирани студенти Харварда, којима је недостајало новинарско искуство. Перетз је постао уредник и на том је положају био до 1979. Године 1980. подржао је умјереног републиканца Јохна Б. Андерсона, који се кандидовао као независни, а не актуелни демократски предсједник Јимми Цартер. Пошто су именовани други уредници, Перетз је остао главни уредник до 2012. [13]

Уредништво Кинслеиа и Хертзберга, 1979–1991 Уређивање

Мицхаел Кинслеи, неолиберал, био је уредник (1979–1981, 1985–1989), мењајући се два пута са левичарским Хендриком Хертзбергом (1981–1985 1989–1991). Кинслеи је имао само 28 година када је први пут постао уредник и још је похађао правни факултет. [13]

Осамдесетих година прошлог века часопис је генерално подржавао антикомунистичку спољну политику председника Роналда Регана, укључујући и пружање помоћи никарагванским контрама. Уредници часописа такође су подржавали Заливски рат и Рат у Ираку, и, одражавајући његово уверење у моралну ефикасност америчке моћи, интервенцију у "хуманитарним" кризама, попут оних у Босни и Херцеговини и на Косову током југословенских ратова.

Широко се сматрало да се мора читати у читавом политичком спектру. Чланак у вашар таштине оценио као „најпаметнији, најдрскији недељник у земљи“ и „најзабавнији и интелектуално агилни часопис у земљи“. Према Алтерману, проза часописа могла би заблистати, а контрастни погледи на његовим страницама били су "заиста узбудљиви". Он је додао: "Магазин је недвојбено поставио услове дебате за инсајдерске политичке елите током Реганове ере." [13]

Часопис је освојио поштовање многих конзервативних лидера мишљења. Двадесет примерака је сваког четвртка поподне послано гласником у Реганову Белу кућу. Норман Подхоретз назвао је часопис "неопходним", а Георге Вилл га је назвао "тренутно најзанимљивијим и најважнијим политичким часописом у земљи". Национална ревија описао као „један од најзанимљивијих часописа у Сједињеним Државама“. [13]

Заслуге за његов утицај често су приписиване Кинслију, чија се духовитост и критички сензибилитет сматрали оживљавајућим, и Хертзбергу, писцу за Њујорчанин и писац говора за Јиммија Цартера.

Хертзберг и Кинслеи су се смењивали као уредници и као аутори водеће колумне часописа „ТРБ из Вашингтона“. Његова перспектива је 1988. описана као леви центар. [15]

Последњи састојак који је довео до повећања часописа током 1980 -их био је његов „крај књиге“ или странице о књижевности, култури и уметности, које је уређивао Леон Виеселтиер. Перетз је открио Виеселтиера, који је тада радио у Харвард'с Социети оф Фелловс, и поставио га за одговорног за ову секцију. Виеселтиер је поново изумео одељак у складу са Тхе Нев Иорк Ревиев оф Боокс и дозволио својим критичарима, од којих су многи академици, да пишу дуже, критичке есеје, уместо једноставних приказа књига. Алтерман назива избор Виеселтиер -а "вероватно. Перетз -ово појединачно најзначајније позитивно постигнуће" у вођењу часописа. Упркос променама других уредника, Виеселтиер је остао културни уредник. Под њим је овај одељак био „истовремено ерудитован и са страшћу“, према Алтерману. [13]

Сулливан уредништво, 1991–1996 Уређивање

1991. Андрев Сулливан, 28-годишњи геј, самоописани конзервативац из Британије, постао је уредник. Часопис је одвео у нешто конзервативнијем правцу, али је већина писаца остала либерална или неолиберална. Хертзберг је убрзо напустио часопис и вратио се Њујорчанин. Кинслеи је напустио часопис 1996. да би основао онлине часопис Шкриљац. [13]

Сулливан је 1994. године позвао Цхарлеса Мурраиа да пружи чланак од 10.000 речи, извод из његове коауторске књиге Звонаста крива. The article, which contended that "African Americans score differently from whites on standardized tests of cognitive ability," proved to be very controversial and was published in a special issue together with many responses and critiques. [16] The magazine also published a very critical article by Elizabeth McCaughey about the Clinton administration's health care plan, commonly known as "Hillarycare" because of its close association with First Lady Hillary Clinton. Alterman described the article as "dishonest, misinformed," and "the single most influential article published in the magazine during the entire Clinton presidency. [13] James Fallows of Атлантик noted the article's inaccuracies and said, "The White House issued a point-by-point rebuttal, which Нова република did not run. Instead it published a long piece by McCaughey attacking the White House statement." [17] Sullivan also published a number of pieces by Camille Paglia. [13]

Ruth Shalit, a young writer for the magazine in the Sullivan years, was repeatedly criticized for plagiarism. After the Shalit scandals, the magazine began using fact-checkers during Sullivan's time as editor. One was Stephen Glass. When later working as a reporter, he was later found to have made up quotes, anecdotes, and facts in his own articles. [13]

Kelly, Lane, Beinart, Foer, Just editorships, 1996–2012 Edit

After Sullivan stepped down in 1996, David Greenberg and Peter Beinart served jointly as acting editors. After the 1996 election, Michael Kelly served as editor for a year. During his tenure as editor and afterward, Kelly, who also wrote the TRB column, was intensely critical of Clinton. [13] Writer Stephen Glass, who had been a major contributor under Kelly's editorship, was later shown to have falsified and fabricated numerous stories, which was admitted by Нова република after an investigation by Kelly's successor, Charles Lane. Kelly had consistently supported Glass during his tenure, including sending scathing letters to those challenging the veracity of Glass's stories. [18] (The events were later dramatized in the feature film Shattered Glass, adapted from a 1998 report by H.G. Bissinger.)

Chuck Lane held the editor's position between 1997 and 1999. During Lane's tenure, the Stephen Glass scandal occurred. Peretz has written that Lane ultimately "put the ship back on its course," for which Peretz said he was "immensely grateful." But Peretz later fired Lane, who learned of his ouster when a Вашингтон пост reporter called him for a comment. [13]

Peter Beinart, a third editor who took over when he was 28 years old, [13] followed Lane. He served as editor from 1999 to 2006.

In the early 2000s, the TNR added Buzz weblogs & ампц., Iraq'd, и Easterblogg, replaced in 2005 with the sole blog The Plank. The Stump was added in 2007 and covered the 2008 presidential election.

The magazine remained well known, with references to it occasionally popping up in popular culture. Lisa Simpson was once portrayed as a subscriber to The New Republic for Kids. Matt Groening, the creator of The Simpsons', once drew a cover for Нова република. [19] In the pilot episode of the HBO series Пратња, which first aired on July 18, 2004, Ari Gold asks Eric Murphy: "Do you read Нова република? Well, I do, and it says that you don't know what the fuck you're talking about."

Franklin Foer took over from Beinart in March 2006. The magazine's first editorial under Foer said, "We've become more liberal. We've been encouraging Democrats to dream big again on the environment and economics. " [13] Foer is the brother of novelist Jonathan Safran Foer, author of Everything Is Illuminated (2002).

Other prominent writers who edited or wrote for the magazine in those years include senior editor and columnist Jonathan Chait, Lawrence F. Kaplan, John Judis and Spencer Ackerman. [13]

Political stances under Peretz Edit

Нова република gradually became much less left-wing under Peretz, [20] which culminated in the editorship of the conservative Andrew Sullivan. The magazine was associated with the Democratic Leadership Council (DLC) and "New Democrats," such as Bill Clinton and Joseph Lieberman, who received the magazine's endorsement in the 2004 Democratic primary.

In the 21st century, the magazine gradually shifted left but was still was more moderate and hawkish than conventional liberal periodicals. Policies supported by both Нова република and the DLC in the 1990s were increased funding for the Earned Income Tax Credit program, the reform of the federal welfare system, and supply-side economics, especially the idea of reducing higher marginal income tax rates, which in the later Peretz years received heavy criticism from senior editor Jonathan Chait. [21]

Foreign policy stances under Peretz Edit

Support for Israel was a strong theme: "Support for Israel is deep down an expression of America's best view of itself." [13] According to the journalism professor Eric Alterman:

Nothing has been as consistent about the past 34 years of Нова република as the magazine's devotion to Peretz's own understanding of what is good for Israel. It is really not too much to say that almost all of Peretz's political beliefs are subordinate to his commitment to Israel's best interests, and these interests as Peretz defines them almost always involve more war. [13]

Unsigned editorials prior to the 2003 invasion of Iraq expressed strong support for military action and cited the threat of facilities for weapons of mass destruction as well as humanitarian concerns. In the first years of the war, editorials were critical of the handling of the war but continued to justify the invasion on humanitarian grounds although they no longer maintained that Iraq's weapons of mass destruction posed any threat to the United States. In the November 27, 2006 issue, the editors wrote:

At this point, it seems almost beside the point to say this: Нова република deeply regrets its early support for this war. The past three years have complicated our idealism and reminded us of the limits of American power and our own wisdom. [22]

Peretz sells remaining shares and buys magazine back from CanWest Edit

Until February 2007, Нова република was owned by Martin Peretz, New York financiers Roger Hertog and Michael Steinhardt, and Canadian media conglomerate Canwest. [23]

In late February 2007, Peretz sold his share of the magazine to CanWest, which announced that a subsidiary, CanWest Media Works International, had acquired a full interest in the publication. Peretz retained his position as editor-in-chief. [24]

In March 2009, Peretz and a group of investors, led by the former Lazard executive Laurence Grafstein and including Michael Alter, [25] bought the magazine back from CanWest, which was on the edge of bankruptcy. Frank Foer continued as editor and was responsible for the day-to-day management of the magazine, and Peretz remained editor-in-chief. [26]

New format Edit

Starting with the March 19, 2007 issue, the magazine implemented major changes:

  • Decreased frequency: the magazine went to publishing twice a month, or 24 times a year. This replaced the old plan of publishing 44 issues a year. The magazine described its publication schedule as "biweekly," with specified "skipped publication dates." There were ten of these in 2010.
  • New design and layout: Issues featured more visuals, new art and other "reader friendly" content. Warnock typeface throughout was accented by woodcut-style illustrations.
  • More pages and bigger size: Issues became bigger and contained more pages.
  • Improved paper: Covers and pages became sturdier.
  • Increased newsstand price: Although the subscription prices did not change, the newsstand price increased from $3.95 to $4.95.
  • Website redesign: The website offered more daily content and new features. [27][28]Richard Just took over as editor of the magazine on December 8, 2010.

Chris Hughes ownership and editorial crisis, 2012–2016 Edit

On March 9, 2012, Chris Hughes, co-founder of Facebook, was introduced as the New Republic's majority owner and Editor-in-Chief. [29] Under Hughes, the magazine became less focused on "The Beltway," with more cultural coverage and attention to visuals. It stopped running an editorial in every issue. Media observers noted a less uniformly pro-Israel tone in the magazine's coverage than its editorial stance during Peretz's ownership. [30]

On December 4, 2014, Gabriel Snyder, previously of Gawker and Bloomberg, replaced Franklin Foer as editor. The magazine was reduced from twenty issues per year to ten and the editorial offices moved from Penn Quarter, Washington DC, to New York, where it was reinvented as a "vertically integrated digital-media company." [31] The changes provoked a major crisis among the publication's editorial staff and contributing editors. The magazine's literary editor, Leon Wieseltier, resigned in protest. Subsequent days brought many more resignations, including those of executive editors Rachel Morris and Greg Veis nine of the magazine's eleven active senior writers legal-affairs editor Jeffrey Rosen the digital-media editor six culture writers and editors and thirty-six out of thirty-eight contributing editors (including Paul Berman, Jonathan Chait, William Deresiewicz, Ruth Franklin, Anthony Grafton, Enrique Krauze, Ryan Lizza, Sacha Z. Scoblic, Helen Vendler, Sean Wilentz). In all, two-thirds of the names on the editorial masthead were gone. [31]

The mass resignations forced the magazine to suspend its December 2014 edition. Previously a weekly for most of its history, it was immediately before suspension published ten times per year [32] with a circulation of approximately 50,000. [2] The company went back to publishing twenty issues a year, and editor Gabriel Snyder worked with staff to reshape it.

In the wake of the editorial crisis, Hughes indicated that he intended to stay with Нова република over the long term, telling an NPR interviewer of his desire to make sure the magazine could produce quality journalism "hopefully for decades to come." [33] He published an open letter about his "commitment" to give the magazine "a new mandate for a new century." [5] However, on January 11, 2016, Hughes put Нова република up for sale. [34] In another open letter, he said, "After investing a great deal of time, energy, and over $20 million, I have come to the conclusion that it is time for new leadership and vision at The New Republic." [5]

Win McCormack ownership, 2016 to present Edit

In February 2016, Win McCormack bought the magazine from Hughes [7] and named Eric Bates, the former executive editor of Роллинг Стоне, as editor. In September 2017, Bates was demoted from his leadership role to a masthead title of "editor at large." Ј.Ј. Gould then served as editor for just over a year [35] until December 2018. In November 2017, Hamilton Fish V, the publisher since McCormack's acquisition of the magazine, resigned amid allegations of workplace misconduct. [36] Kerrie Gillis was named publisher in February 2019 [37] and Chris Lehmann, formerly the editor in chief of Тхе Баффлер, [38] was named editor April 9, 2019. [39] Within months his management style faced public criticism [40] [41] for his hiring process of an Inequality Editor, posted on June 28. Within weeks, another scandal erupted, with Lehmann facing even harsher criticism from the public and the media for his decision to publish a controversial op-ed by Dale Peck called "My Mayor Pete Problem." The op-ed was retracted, with Lehmann commenting in a separate statement: "The New Republic recognizes that this post crossed a line, and while it was largely intended as satire, it was inappropriate and invasive." [42] In March 2021 it was announced that Lehmann would be departing his role as editor and would be replaced by Michael Tomasky [43]

Print circulation in the 2000s Edit

The New Republic's average paid circulation for 2009 was 53,485 copies per issue.

Нова република average monthly paid circulation
Година Avg. Paid Circ. % Change
2000 [44] 101,651
2001 [44] 88,409 −13.0
2002 [45] 85,069 −3.8
2003 [46] 63,139 −25.8
2004 [47] 61,675 −2.3
2005 [48] 61,771 +0.2
2006 [49] 61,024 −1.2
2007 [50] 59,779 −2.0
2008 [51] 65,162 +9.0
2009 [51] 53,485 −18.0
2010 [52] NR NR

The New Republic's last reported circulation numbers to media auditor BPA Worldwide were for the six months ending on June 30, 2009.

Online Edit

According to Quantcast, the TNR website received roughly 120,000 visitors in April 2008, and 962,000 visitors in April 2012. By June 9, 2012, the TNR website's monthly page visits dropped to 421,000 in the U.S. and 521,000 globally. [53] As of April 16, 2014, the TNR website's Quantcast webpage contains the following messages: "This publisher has not implemented Quantcast Measurement. Data is estimated and not verified by Quantcast. " and "We do not have enough information to provide a traffic estimate. " and "Traffic data unavailable until this site becomes quantified." [54] Demographically, data show that visitors tend to be well educated (76% being college graduates, with 33% having a graduate degree), relatively affluent (55% having a household income of over $60,000 and 31% having a six figure income), white (83%), and more likely to be male (61%). Eighty two percent were at least 35 years old with 38% being over the age of 50. [55]

Michael Straight Edit

New Republic editor Michael Whitney Straight (1948 to 1956) was later discovered to be a spy for the KGB, recruited into the same network as Donald Maclean, Guy Burgess, Kim Philby, and Anthony Blunt. [56] Straight's espionage activities began at Cambridge during the 1930s he later claimed that they ceased during World War II. Later, shortly before serving in the Kennedy administration, he revealed his past ties and turned in fellow spy Anthony Blunt. In return for his cooperation, his own involvement was kept secret and he continued to serve in various capacities for the US Government until he retired. Straight admitted his involvement in his memoirs however, subsequent documents obtained from the former KGB after the fall of the Soviet Union indicated that he drastically understated the extent of his espionage activities. [57] [58]

Ruth Shalit plagiarism Edit

In 1995, writer Ruth Shalit was fired for repeated incidents of plagiarism and an excess of factual errors in her articles. [59]

Stephen Glass scandal Edit

In 1998, features writer Stephen Glass was revealed in a Forbes Digital investigation to have fabricated a story called "Hack Heaven". А. TNR investigation found that most of Glass's stories had used or been based on fabricated information. The story of Glass's fall and TNR editor Chuck Lane's handling of the scandal was dramatized in the 2003 film Shattered Glass, based on a 1998 article in вашар таштине. [60]

Lee Siegel Edit

In 2006, long-time contributor, critic, and senior editor Lee Siegel, who had maintained a blog on the TNR site dedicated primarily to art and culture, was revealed by an investigation to have collaborated in posting comments to his own blog under an alias aggressively praising Siegel, attacking his critics and claiming not to be Lee Siegel when challenged by an anonymous detractor on his blog. [61] [62] The blog was removed from the website and Siegel was suspended from writing for the print magazine. [63] He resumed writing for TNR in April 2007. Siegel was also controversial for his coinage "blogofascists" which he applied to "the entire political blogosphere", though with an emphasis on leftwing or center-left bloggers such as Daily Kos and Atrios. [64]

Spencer Ackerman Edit

In 2006, associate editor Spencer Ackerman was fired by editor Franklin Foer. Describing it as a "painful" decision, Foer attributed the firing to Ackerman's "insubordination": disparaging the magazine on his personal blog, [65] saying that he would "skullfuck" a terrorist's corpse at an editorial meeting if that was required to "establish his anti-terrorist бона фидес" and sending Foer an e-mail where he said—in what according to Ackerman was intended to be a joke—he would “make a niche in your skull” with a baseball bat. Ackerman, by contrast, argued that the dismissal was due to “irreconcilable ideological differences.” He believed that his leftward drift as a result of the Iraq War and the actions of the Bush administration was not appreciated by the senior editorial staff. [66] Within 24 hours of being fired by Нова република, Ackerman was hired as a senior correspondent for a rival magazine, The American Prospect.

Scott Thomas Beauchamp controversy Edit

In July 2007, after Нова република published an article by an American soldier in Iraq titled "Shock Troops", allegations of inadequate fact-checking were leveled against the magazine. Critics alleged that the piece contained inconsistent details indicative of fabrication. The identity of the anonymous soldier, Scott Thomas Beauchamp, was revealed. Beauchamp was married to Elspeth Reeve, one of the magazine's three fact-checkers. As a result of the controversy, the New Republic and the United States Army launched investigations, reaching different conclusions. [67] [68] [69] In an article titled "The Fog of War", published on December 1, 2007, Franklin Foer wrote that the magazine could no longer stand behind the stories written by Beauchamp. [70] [71]

Pete Buttigieg article Edit

On July 12, 2019, gay writer Dale Peck wrote an article for Нова република critical of Pete Buttigieg, a 2020 Democratic Party presidential primary candidate, in which he repeatedly referred to Buttigieg as "Mary Pete", which he described as the "gay equivalent of Uncle Tom", saying, "Pete and I are just not the same kind of gay." The article went on to describe the candidate as a "fifteen-year-old boy in a Chicago bus station wondering if it's a good idea to go home with a fifty-year-old man so that he'll finally understand what he is." [72] The piece was harshly received by some media figures [73] and the center of controversy. [74]

    (1914–1930)
  1. Bruce Bliven (1930–1946) (1946–1948) (1948–1956) (1956–1975) (1975–1979) (1979–1981 1985–1989) (1981–1985 1989–1991) (1991–1996) (1996–1997) (1997–1999) (1999–2006) (2006–2010 2012–2014)
  2. Richard Just (2010–2012)
  3. Gabriel Snyder (2014–2016)
  4. Eric Bates (2016–2017) (2017–2018)
  5. Chris Lehmann (2019–2021) (2021–Present)

Before Wallace's appointment in 1946, the masthead listed no single editor in charge but gave an editorial board of four to eight members. Walter Lippmann, Edmund Wilson, and Robert Morss Lovett, among others, served on this board at various times. The names given above are the first editor listed in each issue, always the senior editor of the team.


How to edit a website using developer tools

  • Open any web page with Chrome and hover your mouse over the object you want to edit (ie: text, buttons, or images).
  • Right-click the object and choose “Inspect” from the context menu.The developer tools will open in the lower half of your screen and the selected element will be highlighted within the interface, also known as the DOM.
  • Double-click the selected object and it will switch to edit mode. You can replace the text or style attributes (ie: colors, fonts, spacing) and then click outside the DOM to apply the changes.
  • Use the “find” shortcut to help you look for specific text or style attributes. ("CMD + F" on Mac or "CTRL + F" on PC)

Our history

Expeditors is a global logistics company headquartered in Seattle, Washington. The Company employs trained professionals in 176 district offices and numerous branch locations located on six continents linked into a seamless worldwide network through an integrated information management system.

Services include the consolidation or forwarding of air and ocean freight, customs brokerage, vendor consolidation, cargo insurance, time-definite transportation services, order management, warehousing and distribution, and customized logistics solutions.

Expeditors International of Washington, Inc. registers as a single office ocean forwarder in Seattle. John Kaiser (a former Harper Group executive) is at the helm.

6 locations

Founders Peter Rose, James Wang, Kevin Walsh, Hank Wong, George Ho, Robert Chiarito, and Glenn Alger join the company with a focus that is new to the industry: a one-stop shop for door-to-door transportation and customs brokerage services. Additional offices are established in San Francisco, Chicago, Hong Kong, Taipei, and Singapore. Expeditors quickly becomes one of the largest U.S.-based forwarders of air freight from the Far East.

12 locations | 161 employees

Expeditors goes public and stock is traded on NASDAQ (EXPD). In first year as a public company, Expeditors reports more than $50 million in gross revenues and $2.1 million in net earnings.

13 locations

Company expands the ocean business with the acquisition of Pac Bridge, a major non-vessel ocean common carrier (NVOCC).

24 locations

Peter J. Rose, one of the founders, assumes the title of President and CEO.

32 locations | 900 employees

Selective global expansion continues with the opening of a Brussels office, the first company office in continental Europe. New slogan is introduced to reinforce our commitment to customer service: You'd be surprised how far we'll go for you.

37 locations

Our net earnings top $10 million ($10,196,000). We formalize an internal quality program called EXCEL (Expeditors Commitment to Excellence and Leadership), built on a goal of 100% customer satisfaction 100% of the time.

56 locations

Company expands into China after Beijing grants Expeditors a rare class "A" license. Expeditors’ Cargo Management Systems (e.cms) is established as an ocean consolidation program featuring an automated electronic data interface.

96 locations | 2,400 employees

Expeditors launches a Cargo Insurance (ECIB) division. Company surpasses $500 million in gross revenues. Global expansion continues with the addition of markets in Central and South Americas. CEO Peter Rose declares that “Our business is based entirely on service and understanding our customers."

114 locations | 3,250 employees

Expeditors names a Director of Quality and formalizes its global pursuit of ISO9001 certification. A total of 27 offices are ISO9001 certified as five more offices achieve the accreditation in Asia and Europe. The number of employees tops 3000. Offices are opened in India, Pakistan, and Bangladesh. The class “A” license held in Beijing is extended to four more major Chinese trading points, bringing our total offices in China to eight. While its employees are recognized as the best trained in the industry, Expeditors raises its minimum annual training requirement for employees from 30 hours to 52 hours per year, in recognition of the increasingly sophisticated needs of its customers.

149 locations | 5,215 employees

Gross revenues top a record $1 billion. New global headquarters opens in downtown Seattle, Washington.

163 locations | 6,480 employees

Expeditors celebrates its 20th year continuing our reputation as a full-service global logistics provider. The number of employees grows to over 6400. Expeditors’ services include Air and Ocean Freight Forwarding, Vendor Consolidation, NVOCC, Customs Clearance, Marine Insurance, Distribution, and other value-added global logistics services. Expeditors’ strength in our people and a clear mission to become the best full-service global logistics provider in the industry is demonstrated by the recognition received from our customers (Cisco Systems and British Airways Catering name us as Supplier of the Year).

177 locations | 7,486 employees

Washington CEO Magazine recognizes Expeditors with “Best Companies to Work For” award.

195 locations | 8,000 employees

Expeditors views its role in the future of international trade as the preferred global logistics solutions company. The company will continue to satisfy its customers’ needs through a responsive, highly-trained workforce, integrated information systems, and a global network. Expeditors is named to the NASDAQ 100. A number of milestones are reached with more than $2 billion in gross

211 locations | 9,454 employees

Numerous milestones mark our 25th year: Gross revenues top a record $3 billion ($3,317,499,000) net earnings reach $156,126,000 and employee count surpasses 9,000.

226 locations | 10,600 employees

Forbes notes Expeditors as the Best Managed Transportation Company. The Wall Street Journal lists Expeditors as number one in their shareholder scorecard for Delivery Services, beating UPS and FedEx.

233 locations | 11,542 employees

Expeditors enters Fortune 500 list for the first time with $4.6 billion in revenue. Fortune also names Expeditors the Number One Most Admired Company in our industry.

250 locations | 12,010 employees

We’re still standing. The global economic climate of the past year has affected many, yet we remained consistent in our commitment to customer service and financial stability. We protected our biggest assets - our people - with no layoffs. This year we opened our Disaster Recovery Center in Spokane, Washington, where all global backup IT requirements are facilitated. 2009 was also a big year for our Environmental Teams worldwide as they work on green initiatives across the Company a sustainable, green office was built in Frankfurt for our German Regional Headquarters.

Over 250 locations | 12,800 employees

Considered our best year ever, 2010 started off well and ended terrific. The main reason for such a successful year is predicated on one large factor. our no layoff policy. Protecting our greatest assets proved invaluable, as those same people were the ones delivering world class customer service day after day. Without them, our success would not be possible. We continue to create tools and enhance our systems in order to improve internal processes and meet customer needs.

252 locations | 13,900 employees

The CEO baton is passed on to Jeff Musser, a 31 year veteran of Expeditors, who becomes our new CEO. We look forward to celebrating our 35th Anniversary in 2014. We have grown from 6 offices and 20 people to over 250 locations and nearly 14,000 employees. In 2013 we set up our Customer Solutions Center at our corporate office which gives us the opportunity to demonstrate our Information Technology capabilities to customers, carriers, and investors. Our IT capabilities have helped keep us in the forefront of those who can benefit from it most.

Over 250 locations | 14,600 employees

The last of the original company founders, James Wang, announces his retirement. Expeditors reveals its newly aligned geographic structure and company strategy. The first quarter of 2015 is the most profitable in the history of the company.

Over 250 locations | 15,400 employees

A year of strong innovation, 2017 was kicked off with the appointment of a Chief Strategy Officer to establish and oversee a Strategy group of highly experienced individuals to explore new areas of opportunity. Later the company announced the launch of a new subsidiary, Cargo Signal, which brings new levels of supply chain control and visibility through digital services powered by a proprietary, sensor-based logistics system and a 24x7x365 Global Command Center staffed with seasoned professionals trained in risk management, logistics, and supply chain security.

Over 250 locations | 16,500 employees

Continuing the innovation streak, in collaboration with our customer Walmart, Expeditors announced the launch of a new cutting-edge carrier allocation platform to provide an advanced level of forecasting and planning to revolutionize supply chains and transportation efficiency

Over 250 locations | 18,000 employees

Expeditors celebrates 40 years of global logistics excellence and employee headcount tops 18,000.


Погледајте видео: Выборы-2021. Кагарлицкий, Левченко, Платошкин, Тарасов, Митина, Зарифуллин, Рар, Подойницын, Хазин


Коментари:

  1. Kakora

    you can discuss it infinitely

  2. Xiomar

    То је једноставно невероватна тема

  3. Ordwin

    Веома корисна информација

  4. Ayub

    I thank you for the help in this question. At you a remarkable forum.

  5. Grorg

    Нејасан



Напиши поруку